The Sun 2

Thursday 6 June 2013

Pertama Kali Gi Theme Park...

26 May 2013.



Korang pernah pergi tak Berjaya Times Square Theme Park ???
Mesti ada yang pernah pergi n ade yang tak pernah gi kan ???
Bagi orang yang duduk KL,
Tempat ni maybe familiar dengan dieorang...

Tapi untuk saya yang dah 2 tahun lebih belajar kat KL,
26 June 2013 aritu la saya menjejak kaki kat situ,
Selalu jalan-jalan ngan tengok wayang je,
Tapi memandangkan hari tu kiteorg tak tau nak buat apa so kiteorg gi la tempat ni,
Tu la kali pertama saya gi dan mungkin  untuk kali terakhir untuk saya kot...

Takde satu permainan pun yang saya tak takut,
Semua saya pejam mata...
Kecuali naik yang kat area Fantasy Garden (untuk kanak-kanak)... 

Ni semua mainan yang ade kat Level 7 (Fantasy Garden)

Note : Yang ni saya tak naik semua sbb macam tak sesuai je ngan umur saya...
Walaupun ade je parents yang naik...

Yang ni pon tak naik...

Tapi...
Yang ni saya naik yang ni sesuai untuk orang dewasa macam kita...

Yang ni pulak nama die Fantasy Trail,
Yang ni pun saya naik...
Siap rakam video lagi...
Maybe nanti sy akan upload kot...

Yang ni nama dia Buddy Go Round,
Hah yang ni saya naik,
Sayang saya pon naik jugak tau...

Ok yang bawah ni pulak semua kat Level 5
Galaxy Station

Ni pandangan daripada atas...

Yang ni saya naik dua-dua..
Hanya mampu menutup mata je...

Yang ni semua saya naik cume yang DNA Mixer je 2 yang tak naik,
tengok je dah menakutkan..
Tapi semua ni menakutkan,
Tak nak naik lagi...
Takut sangat,
Rasa macam nak terjatuh je...

Tapi muntah jugak la naik benda2 ni,
Saya nasihatkan jangan makan apa2 sebelum naik benda ni,
Sebab confirm rasa pening...

Walau apa pun enjoy sangat...
Minggu ni tak spent masa ngan Kak Ain sbb die ngn tunang die gi Singapore...
Sape yg berani try la...

Ni antara gambar2 kami :



















No comments:

Post a Comment