The Sun 2

Friday 13 July 2012

Awak...Saya sayang awak...

Awak,
Saya tak tahu kenapa...

Hari silih berganti,
Saya sayang awak makin kuat...

Saya harap awak tak akan tinggalkan saya...

Tapi,
Ni yang awak selalu pesan,
" kita tak tahu masa depan yang akan berlaku " ...

Ya,
Saya tahu kita tak tahu apa yang akan berlaku...

Kita hanya mampu merancang je kan sayang ???
Allah yang menentukan segala-galanya...

Thanks sayang sebab banyak sabar dengan kerenah saya.
Awak tetap layan saya dengan baik walaupun awak penat lepas balik kerja.
Layan saya berbual,teman saya makan ( dah la makan je ambil masa dekat 1 jam), teman saya buat assignment & lain-lain.
Saya faham awak tapi saja je buat-buat tak faham.
Sebab apa ??? Saya rindu sangat kat awak.
Sebab tu la saya selalu kacau awak bila awak balik kerja.

p/s : Saya nak awak tahu saya sayang kat awak,rindu kat awak...

TAHNIAH SAYANG !!!

Sebab naik pangkat,
Kerja betul-betul tau S.A.Y.A.N.G.

Maafkan saya ea sayang.Semoga jodoh kita berpanjangan & direstui semua pihak...

p/s : Rindu sangat kat awak...
Jangan balik dinner & meeting lambat sangat ea S.A.Y.A.N.G






4 comments:

  1. Wah sweetnya kekasih awak ye... Bertuah... Kerja didahulukan, kekasihku diutamakn.. Hehe

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah dapt yang terbaik...

    ReplyDelete