The Sun 2

Sunday 8 April 2012

Saya takut kehilangan orang yang saya sayang...

Assalammualaikum...

To my heart,
Sabarlah untuk menghadapi dugaan yang akan datang,
Saya tahu awak kuat kan,
Awak boleh hadapi semua ni kan???

Ya,saya kuat dan saya tabah,
Saya bukan lagi budak perempuan yang mudah menangis...
Saya boleh hadapi semua ni...

Memang mulut kata boleh tapi hati???
Bukan sesaat kita boleh lupakan orang yang kita sayang..

I know but,
Awak,saya sayang sangat kat awak,
Awak kawan,sahabat dan teman yang terbaik saya ada sejak masuk IIC,
Awak,jangan pergi jauh dari saya.
Awak jangan pergi jauh dari K.A.M.I

Awak,kalau awak pergi,
Sape nak teman saya pergi kolej,gi makan,gi beli barang,gi jogging,gi program GPMS,gi Giant,gi bazar ramadhan n .......

Saya tahu saya still ada Dekyah & Bella,tapi kiteorg kan dh biasa berempat,
Susah untuk biasakan diri hidup tanpa awak.

Awak,
Kalau awak pergi tinggalkan saya,
Sape nak buat lawak???
Sape nk ketawa kuat-kuat???
Sape nak jadi kak long Villa-215???


Awak,
Terlalu banyak persoalan dan pertanyaan yang ada dalam minda saya.

Tapi,
Semua persoalan ni takde jawapannya.

Awak je yang boleh jawab semua persoalan ni.....

Awak,
Saya baru nak rasa bahagia,
Bahagia bersama awak,Bella,Dekyah & si dia,

Tapi,
Awak dah nak pergi jauh dari saya,
Jauh sangat.

Tapi saya tahu,
Jauh dimata , dekat dihati.

Saya sayang awak,
Sayang sangat kat awak.

Awak,
Nanti kalau awak dah takde,
Awak jangan lupekan kiteorang tau.

Kiteorang pasti rindukan awak.

Awak teman,sahabat dan kawan 1 dalam 1000.
Awak T.E.R.B.A.I.K
Awak segala-galanya...

K.A.M.I (Bella,Dekyah dan saya),
Pasti akan merindukan awak.

p/s:Awak nanti dah jauh dari kiteorang,awak jaga diri baik2 tau...Kiteorang syg awak,syg sangat...Wani,siti nangis tau masa tulis ni...(Kesedihan yang tak terucap dengan kata-kata)...

Salam sayang untuk Wani,
Dari sahabatmu.

No comments:

Post a Comment