The Sun 2

Tuesday 10 April 2012

Jangan Tinggal Azri...

Ops,
Tajuk entry kali ni pelik sikit la...

Tajuk entry "Jangan tinggal Azri"
Mana dapat idea nk tulis entry baru???

Dapat dari Azri la...
Hahahahahahaha
Mood:gedik...
08.04.2012 (macam tarikh lahir saya la,tapi terbalik)

Hurm,hari yang diceriakan dengan mood yang berubah-ubah.
Kenapa???
Sebab dapat berita kawan baik saya nak tinggal saya.
Tapi sebelum 2 enjoy sangat (keluar jalan dengan sepupu dan gi window shopping + shopping sikit je)...

Saya dapat panggilan tu betul2 masa saya sampai rumah,
Daripada gembira saya terus rasa sedih,
Nak nangis tapi x boleh...

Saya nak jadi kuat,kuat harungi semua ni...

Malam tu saya sedih,
Air mata yang saya tahan-tahan,
Akhirnya mengalir jugak sederas air di sungai...

Mula-mula memang tak nak nangis,
Tapi azri kata kalau nak nangis,
Nangis je...

Lepas tu saya tak mesej sapa2,
Saya luahkan semuanya kat blog saya,
Dia lah peneman dikala saya suka dan duka...

Selesai meluahkan segala-galanya,
Teringin  la nak tengok ABPH,
Tengok tanpa perasaan...
='(

Awak janji nak telefon saya malam tu,
Tapi saya off handphone,
Sori awak...

Tak sanggup nak cakap ngan awak,
Tapi saya kuatkan diri saya,
Saya on jugak hp saya...

Tabahkan hati dengar semua penjelasan awak kenapa awak nak tinggal saya,
Hadapi semuanya dengan senyuman,
=)

Lepas dapat panggilan dari awak,
Saya mesej Azri...

Tapi saya nak tak nak je layan dia,
Saya sedih awak...

Awak,
Malam tu kan,
Dia try nak buat saya happy...

Saya cakap dengan dia,
Jangan tinggal saya,
Pas 2 dia cakap cmni " Ye cyg..tp jgn harap bnde yg baek2 je..mse dpn kte x tw.. "
Tapi saya tak ingat saya balas apa lepas 2...
Tapi die jawab cmni " Erm...ok cyg...slagi azri mampu azri cbe brtahn ye..azri pown x de niat nk main2 kn ct"
Saya jawab " Jangan tinggal saya,saya tak sanggup hilang semua orang yang saya sayang "
Dia jawab macam ni plak " Ct pown jgn tgl azri ye... "
p/s:sebab tu la entry kali ni bertajuk "Jangan Tinggal Azri..."
Thanks Azri sebab buat saya tersenyum malam tu...
Kembalikan keceriaan dan membuat saya tersenyum kembali....

Untuk Azri : Saya akan cuba menjadi yang terbaik untuk awak...Thanks ada disaat saya memerlukan awak untuk meluahkan segala-galanya...Thanks juga buat yang terbaik untuk saya...Thanks atas nasihat,kata-kata dorongan dan bagi semangat untuk saya...Thanks a lot....
Saya Sayang Awak...

~Cinta itu ada~
10/4/2012
04:24 p.m



No comments:

Post a Comment