The Sun 2

Friday 24 May 2013

Appreciate yourself first...


Everyone should take a moment today to appreciate what they have and how grateful they are...



Bila aku berada bersama kekadang aku seperti tidak wujud...
Bila aku bersuara kekadang tiada yang ingin melayani...
Bila aku tersenyum kekadang tidak terbalas dan di abaikan..
Diabaikan,buat tidak dengar seperti kehadiran aku tidak dapat dilihat...
Aku ada sama seperti aku tidak ada,aku manusia punya rasa dan perasaan !!!
Jangan abaikan aku jangan anggap aku tiada jangan pingirkan aku...
Jauh sudut hati aku kekadang akan terasa,Aku diamkan diri cuba sembunyikan...
Maaf ku ingin katakan tersilap kata bahasa sikap layanan dan perangai !!!
Aku rindukan yang dulu bukan yang sekarang Jangan abaikan aku kawan...
i always love all my friends and i miss you all so much

p/s:Ikhlas dari hati... :|

No comments:

Post a Comment