The Sun 2

Tuesday 12 February 2013

InsyaAllah Satu Hari Nanti...






Hai and Assalammualaikum you all...
30 January is my first anniversary with my beloved boyfriend,
Dah lama rupanya kami bercinta,
Thanks Allah sesungguhnya saya amat bersyukur di atas kurniaan Allah,
Yang amat berharga buat diri saya...

Terima Kasih Allah kerana menganugerahkan HIM to me...
Terima Kasih sebab kurniakan DIA yang boleh memahami saya,menerima kekurangan saya,memberi tunjuk ajar apa yang saya tak tahu..Terima Kasih jugak sebab family Si Dia boleh menerima saya seadanya...

InsyaALLAH,suatu hari nanti kita akan disatukan jugak !!!
I'm gonna be your wife soon,InsyaALLAH doakan kami ye...


Tahniah Kak Ain & Abang Pejal,
09 . 02 .2012 menjadi tarikh keramat Pertunangan Kak Ain & Abang Pejal...
Cepat-cepatlah kahwin,dah tak sabar nak makan nasi minyak ni...






No comments:

Post a Comment