The Sun 2

Wednesday 20 February 2013

07 January 2012

Awesome,
Hari ni hari menggila mengupdate blog...
Kalau dah rajin,rajin sangat...
Kalau dah malas,malas sangat...
huhuhuhu

Nak buat macam mana,
Hidup ni ada pasang surut...
Xde kene mengena pun rajin + malas ngan pasang surut kan???
Kalau dah malas tu,malas jugak...
=.='

07 January 2012,
Thanks sayang teman saya pergi tengok wayang,gi beli kasut,beli bunga untuk presentation...
Dan paling penting saya baru nak bagi hadiah hari jadi...
Huhuhu..

Sorry sayang,
Bajet 2012 untuk peruntukkan hadiah takde lah sayang,
Bonus 2013 baru dapat...
Saya tau dah terlalu lambat untuk bagi awak hadiah hari jadi,
Dah expired pon kan,
Maklumlah 16 October hari jadi awak...
Sorry sayang...

Update pasal ni pun sebenarnya dah terlambat,
Bukan senang nak dapatkan mood untuk mengupdate blog,
Memerlukan tenaga untuk memerah otak...

Tapi masa ni kita xde ambik gambar kan..
Terima Kasih jugak Kak Ain sebab teman saya gi cari bunga malam-malam...
Thanks a lot sister...

Thanks a lot too My Sayang,
Bersusah payah gi cari bunga selepas penat seharian berjalan-jalan kat Mid Valley..

Sebelum balik kene makan dulu Nasi Ayam Penyet..Kan dah kata,saya dan makanan tak dapt dipisahkan...

Ni lah bunga yang kiteorang pergi cari kat pasar seni..Dah malam baru nak gi cari..Lebih pentingkan berjalan-jalan berbanding presentation..huhuhu..Siap ada bunga kantan tau... =.='
 

 

No comments:

Post a Comment