The Sun 2

Monday 11 June 2012

Hari-hariku Bersama Si Dia...


Hurm,
Minggu ni dah mula dah final exam untuk sem 4...

Okay...
Jangan nak bercinta je ea wahai,
"Siti Fatimah Binti A. Hamid"

Pelajaran tu penting k !!!
Bercinta-bercinta jugak pelajaran jgn nk dilupakan...

Urmmmm...
Orang nak exam study,
Saya study jugak tapi kat M'cd,
Study la sangat...
Orang study tapi saya sebok bercinta...

Tu la saya,
Makan,berbual & bergelak ketawa...

Lepas tu,
Paling saya suka sesi berdebat,
Bukan berdebat gaduh-gaduh tapi mengenai FAKTA...

F.A.K.T.A / A.U.T.A ???

FAKTA okay,
Contoh : Orang yang guna bantal lebih dari 1 ialah orang tidak boleh berdikari dan penakut...
p/s : Maybe betul & maybe tak betul untuk sesetengah orang...

Tapi ada la jugak yang lain-lain tapi mls nk tulis...

Habis sesi berdebat,
Saya ambik buku nota dia,
Saya conteng macam-macam...
Contoh : Macam gambar kat bawah ni...


p/s : saya akan simpan kertas ni...

Thanks sayang buat saya happy...
Sayang awak sangat-sangat.



No comments:

Post a Comment