The Sun 2

Sunday 15 January 2012

Saya Rindukan Awak Sayang...

p/s:ape guna merindui dia, menyayangi dia...krn dia dh benci aku...
tp tak pe..aku tak bnci dia. smga bhgia berpihak kpd aku. :'(

Benar kata orang cinta itu tak selalu memiliki. Cinta itu juga tak selalu indah. Hanya yang bercinta sahaja tahu betapa siksanya cinta apabila dipersiakan. Seharusnya cinta itu indah. Tapi megapa cinta menjadi penyiksaan. Aku ingin dia dan aku mahu dia menemani hidupku. Tapi aku hanyalah sang pencinta yang hanya terbang sendiri di langit biru yang tak bertepi.Mulanya indah tetapi akhirnya penyiksaan. Mampukah aku melawan arus perasaan cinta yang muncul tanpa diduga. Siapakah aku untuk membuang cintaku sendiri...

*aku kan tetap merindukan mu sepanjang hidupku*

-video ni aq ambik kt you tube je...-

No comments:

Post a Comment