The Sun 2

Monday 16 January 2012

Assalammualaikum w.b.t

Hari ni rasa letih sangat,tapi tak tau la kenapa....
Nak kata letih,tak jugak.Hari ni je dah ponteng 2 kelas & tidur sampai tak sedar diri.Tido sampai kul 12.15 elok sangat la anak dara macam 2.
Lepas abis kelas Advance 2 plak,sampai je Villa-215 (Uncle Mail's House) terus je tido & makan ubat.
Lepas 2 tido lagi mmg aktiviti utk harini tdo je kot.Kenapa badan ni rase letih sgt ni???Salu je demam,letih sgt jadinya.
Tapi x baik merungut kawan saya (Kurozu Aiman) penah pesan jangan merungut kalau diuji oleh Allah s.w.t sbb sakit ni kifarah dosa.

Tak tahu la kenapa,sejak akhir-akhir ni asyik bad mood je.Hari ni yang paling ketara sangat,aku rasa macam x nk cakap dengan sape-sape je.Tangan ni je yang mampu luahkan segala-galanya kt Blog ni.Rasa lain sangat hari ni,kenape erk???Aku ade teringat kat sape-sape ke???Mungkin la kot,ingat kat orang yang tak pernah ingat kat kita n mungkin jugak org 2 tgh berbahagia dengan org lain.Huh susah la hidup macam ni,nak jugak bahagia macam orang lain...




Dah-dah la tu Siti Fatimah Hamid cukup-cukup la tu seksa diri sendiri.
Pikir la die disana sedang berbahagia dengan orang lain.Cukup la merindui dirinya.Jangan sakiti hatimu sendiri Siti Fatimah Hamid.

Alhamdulilah,kau patut bersyukur kepada Allah s.w.t kerana Dia telah memberi ku kekuatan untuk mengharungi kehidupan ini.Kau x payah la nak kenang kisah silam tu lagi.
Tak payah la nak kenang-kenang lagi bende yang lepas,dah memang terbukti dia bukan hak milik kau lagi.
Allah pasti akan sediakan yang terbaik untuk kau,mungkin bukan harini tapi utk masa akan datang.
Kita hanya mampu berdoa je agar kita dapat yang terbaik.
Be Strong Girl,don't cry again & again.

Aku rasa aku perlukan sesuatu yang dapat aku lupakan semua ni,tapi macam mane???Nak gi holiday sorang2 confirm x boleh,nak gi shopping blh abis duit aku dibuatnya.Hurm bila dgr lagu ni confirm aku rasa sedih.


p/s:Tahan jela air mata ni cukup la aku bazirkan air mata aku untuk sorang laki...

Terima kasih blog kerana menjadi temanku malam ni.Thanks dengar luahan hati ku ini.Aku lega,aku harap aku akan jadi lebih baik & lebih baik lagi lepas ni.Aku nak ngis puas2 malam ni...Nite u all...

No comments:

Post a Comment