The Sun 2

Thursday 18 July 2013

Aku Yang Kabur...

Aku yang kabur dengan harapan,
Aku yang kabur dengan impian,
Aku yang kabur dengan beribu kemungkinan,

Penat , Letih
Semuanya bergabung menjadi satu,
Mengoyahkan semua kekuatan yang sedia ada,
Mengegarkan urat saraf yang ada...

Sedih,
Sedih dengan diri sendiri,
Bukan dengan orang lain,
Ye !!! Dengan diri sendiri....

Waktu berjalan tak pernah berhenti,
Hari demi hari silih berganti,
Minggu demi minggu,
Akhirnya bertukar menjadi bulan...

Penghujungnya semakin menghampiri...
Tapi,
Semuanya masih sama,
Masih kabur dipertengahan...




_______________________________

Fikiran aku sesak,
Dada aku semput,
Demi cita-cita dan tanggungjawab...

One word that I am able to say right know 

Allah maha mengetahui...

:')

Senyum dalam tangis...

No comments:

Post a Comment