The Sun 2

Wednesday 30 May 2012

Kahwin...

KAHWIN...

30/05/2012

Yeahhhhhhhh....
Esok nak balik Johor,
Nak jumpa family,nak jumpa adik2 sedara & all my friends...

Hurmmmmm...

Tapi,
Esok ada presentation & kuiz,
Letih mak macam ni nak !!!

Esok nak presentation & kuiz,
Tapi,
Sempat lagi jumpa Si Dia malam ni,
Dasar gatal la saya ni kan...

Tapi ada saya kisah ???
Nanti 4 hari tak boleh jumpa Si Dia,
So,keluar lah makan dengan Si Dia,
Tak makan pon,
Bungkus je sebab nak jimat masa nak balik awal,
Makan dengan Bella dalam bilik...

Masa tengah makan tadi,
Si Dia ajak saya kahwin...
OMG !!!

Hati Saya Berbunga-Bunga...


Sukanya saya,
Tapi sabar ea,
Tunggu saya habis belajar ea sayang,
Tahun depan saya habis belajar...
Nanti kita Kahwin k...

Harinya akan tiba...


No comments:

Post a Comment