The Sun 2

Thursday 15 March 2012

Dia di Thailand,saya di Malaysia...

15 March 2010.
Khamis.

Saya di KL,dia di Penang...
Saya di Johor,dia di Siam,Thailand...
Huhuhuhuhu...masa dan tempat memisahkan kami...

Apa je die nak wat kt Siam ek???Die ckp nk cari bini kt Siam...hahahaha...
Kat Malaysia ni dh xde perempuan agaknya,sampai nak gi cari bini kat Siam...
giler punye org...

Hahahaha...die bukan nk cari bini la...die nk gi beli baju untuk program pe ntah...
Die kata kt sana lagi murah...
So,belilah barangan buatan Thailand k...

Hurm...ingatkan x leh contact die masa die kt sana,rupenye boleh...
Cuma,lau die contact saya mhl sngt...
Tapi lau sy yg contact die kadar mcm biasa...
Saja je kan nk sy yg cari die...

Tapi xpe,yang penting leh contact daripada x leh contact terus...
Nanti sapa yang rindu???
Saya jugak,bukannya korang...

16 March 2012
Jumaat

Si dia,dah kluo dari Siam dalam kol 11.17 a.m...
Ntah la saya pon x tau cz masa die tel saya,saya off hp...

Ops,jgn salah sangka plak ea...
Saya off hp sebab bateri low,mls nk cas...
Bukannya merajuk or kiteorg gaduh k...

Alhamdulilah die xde cari bini kat sana...
Hehehehehe...

Hari ni die nak gerak gi Melaka plak cz ada program GPMS....
take care tau,ct doakan azri selamat sampai k...
Daaaaaaaa....
Assalammualaikum...
Jaga diri bek2 ea...Jangan nakal2 tau...

=)



No comments:

Post a Comment