The Sun 2

Friday 9 March 2012

9 Hari Tanpa Azri Azmee...

Menghitung hari,
Detik demi detik,
Masa ku nanti apakan ada,
Jalan cerita kisah yang panjang,,,

p/s: mcm lirik lagu la plak...memang lirik lagu pon...

Rindu sngat kt sorang mamat ni...
Hari-hari kira dah bape hari x jumpe die...
Agak-agak kat sape?
Rindu kat Muhammad Azri Azmee la...
Padahal dh mention dah nama die kt tajuk post pada kali ni...
*p/s:sengal jugak kn sy ni...
Maklumlah 9 hari tanpa si dia,2 yg jdi ting tong sikit...
Sebab 2 la tajuk blog saya pada kali ni "9 HARI TANPA AZRI AZMEE"

Ops,sape la plak Muhammad Azri Azmee ni?
Confirm la korang x kenal die,die ni bukan artis pon...
Macam mana la korang nak kenal kan?
Sebab x penah pon mention nama die lagi kt blog ni lagipun die org baru dalam hidup sy...
hehehehehe

Ok,bia saya perkenalkan sape die k...
Nama penuh die Muhammad Azri Bin Azmee,umo die 21 tahun (sebaya dengan abg saya)...
Die ni org Perak,tapi stay kat KL cz keje n sambung blajo...
Dah x perlu tau mcm2 sal die k,jgn nk jdi busy body ea...

Hurm,baru lagi kenal die ni...
Kenal die 30.1.2012...
Baru je kenal tapi macam dah bertahun dah kenal...
Masuk hari nie dh kenal die 40 hari...

Sepanjang perkenalan kiteorg,
Salu sangat jumpe die,maklum la salu gak la saya n bff saya (wani) tlg die...
Kerja berkaitan ngan GPMS...
Kiteorg ni ahli GPMS cawangan angah perantau kalau korang nak tau...

Tapi....
Akhir-akhir ni kiteorg dh jrg jumpe...
Jarang sangat-sangat...
:'(
Masuk hari semalam hari ke-9 kiteorng x jumpe dalam bulan ni...
Last kiteorg jumpe masa sy mintak tolong anto gi Giant...

Nak wat cmne,die sebok sangat so kene la faham...
Sedih 2 mmg la sedih tapi nak wat cmne,mcm saya ckp td die sibuk ngan keje die...
Dalam masa 9 hari kiteorg x jumpe ni,confirm la sy rindu die sgt2 kn?
Memang ade plan nk jumpe dalam masa 9 hari ni tp ade je yg menghalang,tp x salahkan die...
Faham die penat,busy ngn keje n die x sihat...
Tapi xpe,setiap penantian ade penghujung nye kan???

Penantian demi penantian yang saya nantikan akhirnya ada penghujungnya...
Petang semalam on the way saya nk balik Muar masa dalam teksi,si dia mesej saya...
Die ckp cmni "kol 3.30 die jemput sy"...
Padahal sy dh dlm teksi nak gi lrt,pas2 die tel sy suro sy tggu kt Sentul Timur n tel my bff (wani)...
Die nak anta sy kt TBS...
Dalam teksi rasa macam nak nangis cz rindu sgt kt die,pas2 tetibe dpt msj die nk jemput sy...
Memang rasa geram sgt tp x leh nk merajuk ti lau sy merajuk x dpt sy nk jumpe die...
Nanti lagi lama la sy x dpt jumpe die kan?

Akhirnya selepas 9 hari dapat jugak sy jumpe die...
Happy sgt2...
Thanks tau cz anta saya semalam kt TBS...

p/s:sabar itu penting dalam kehidupan....







No comments:

Post a Comment