The Sun 2

Thursday 21 May 2015

Untuk Engkau...

Assalammualaikum...

untuk engkau,
yang aku cintai,
yang aku sayangi,
tanpa pernah berhenti walau sedetik
di hati...

di jiwa ini,
untukku selalu mencintai tanpa jemu,
untukku selalu menyayangi tanpa lelah...

walau acap kali sering tersakiti sendiri,
walau acap kali terluka lagi dan lagi,

aku gagahkan,
aku kuatkan,
hati ini untuk kekal teguh,
meneruskan perjalanan perhubungan ini,
untuk pastikan cerita cinta ini,punya pengakhiran yang baik baik...

tapi,
walau sejauh mana aku pertahan,
walau sejauh mana aku merancang,
aku harus sedar,
yang aku bukan tuhan,yang empunya mutlak hati engkau,
bila bila masa sahaja,tuhan boleh tarik segala rasa,
segala rasa dalam hati kau...

segalanya terletak pada tuhan,
andai kita ditakdirkan bersama,bersabarlah...
waktunya akan tiba untuk kita disatukan dengan ikatan suci yakni pernikahan...






No comments:

Post a Comment