The Sun 2

Friday 7 February 2014

100 Doremon Secret Gadgets Expo...


Huh...
Macam-macam nak cerita,
Macam-macam nak kongsi,
Tapi betul la pa orang cakap,
Masa belajar nak kerja,
Tapi bila dah kerja nak belajar...

Baru tahu betapa susahnya nak cari sesuap nasi tu,
Dulu senang je,
Takde duit telefon mak ayah,
Buat2 sedih yang teramat sangat sebab nak mintak simpati untuk dapatkan duit...

Tula kalau kite tak lalui sesuatu tu kita tak kan tau betapa susah untuk dapatkan sesuatu tu...

Bila dah kerja,
Macam-macam yang kita nak,
Tapi macam aku,
Aku tanamkan prinsip,
At least dalam sebulan mesti aku nak dapatkan sesuatu yang dapat aku memuaskan hati aku...

Bukan dengan pergi beli barang mahal-mahal,
Just cukup sekadar pergi jalan-jalan,
At least aku boleh lepas tension sebab penat bekerja...

Aritu aku gi 100 Doremon Secret Gadgets Expo...
Huh best,
Aku puas hati sebab expo ni sampai bulan 3 je,
So aku tak berkira sangat la pasal bayaran die (RM 25 je),
Sebab ni first time ade kat Malaysia...

Sebab mak aku salu pesan,
Kalau dah penat-penat kerja kita kene bagi satu ganjaran untuk diri kita...

Ok,
Kat bawah ni antara gambar masa aku gi expo tu...



































Tengok jela gambar,malas nak explain satu-satu...
Enjoy the picture k..


 Ni video yang kiteorang rakam sebab banyak sangat Doremon kalau nak ambik gambar satu-satu...




No comments:

Post a Comment