The Sun 2

Wednesday 9 October 2013

Alhamdulillah...

Alhamdulillah,
Selesai semuanya 6.10.2013 yang lalu,
Selesai untuk presentation untuk final project Business Plan...

Alhamdulillah,
Lecture suka dengan apa yang saya explain n apa yang saya present...

And the sweet moment that i still remind is they said " You know what you do"...

Alhamdulillah lecture tak banyak tanya sebab apa yang saya buat dieorang cukup puas hati,
Bukan sebab nak over confident tapi just nak share perasaan lega sangat lepas habis semuanya dan apa yang kita buat membuahkan hasil yang baik...

^_^

Tapi sayang sebab tak ambik gambar Business Plan n Log Book yang tebal sangat-sangat 2...

Ni gambar-gambar yang ade dalam Business Plan saya...

Logo Tadika Mutiara

Lencana Tadika Mutiara




Pakaian Sukan Tadika Mutiara




Uniform Sekolah Tadika Mutiara

Banner Tadika Mutiara

Bunting Tadika Mutiara
Pamphlet Tadika Mutiara

Flyers Tadika Mutiara

Tadika Mutiara address


Add caption
Layout Tadika Mutiara
I will be a manager one day...
InsyaAllah...
^_^
Gambar yang kat atas ni masa kat kolej...

Ni gambar kat asrama,sebelum balik...
Sedih nak tinggalkan asrama...
:'(

Semoga satu hari nanti saya akan menjadi manager dan Tadika Mutiara berjaya dibuka...
Amin...

#More you give,more you get,
Kejayaan akan muncul setimpal dengan usaha,
Usaha banyak,kejayaan akan banyak... ♥ ♥ ♥


No comments:

Post a Comment