The Sun 2

Wednesday 13 March 2013

Makan Hati... :'(


Aku ada satu cerita yang aku rasa ramai orang pernah lalui dan rasai...
Dan yang paling pasti aku raa korang memang pernah terasa macam mana aku pernah terasa,
dengan orang-orang macam ni...
Hahahahaha
Ayat aku macam keling dah kan,kan,kan???
Argh...Memang dah biasa pon dan aku memang sedang merasainya sekarang...

Senang cerita macam ni lar...
Duduk ramai-ramai ni memang macam-macam ragam manusia yang kita akan jumpa...
Contoh macam ni,benda tu kita sayang sangat-sangat...
Tak pun benda yang remeh-temeh la,
Contoh : Sabun, shampoo n benda-benda len la...
Benda tu yang biasa kita pakai boleh tahan berminggu-minggu tetiba tak abis seminggu pun dah abis...
Biasalah manusia tidak pernah lepas dari membuat salah silap...

Sakit hati :

Bila kita ada barang comel2 kawan pinjam pas2 buat harta...

Sakit hati :

Bila bilik kita semak disebabkan roomate yang suka bawa pendatang asing yang suka buat semak...

Sakit hati :

Bila tengah nak buat assignment or inginkan privacy...Pastu kawan kita sebok2 la nak 2 la,nak ni la...Pastu kalau nak dah pinjam letak sepah2...Memang aku ni maid...

Sakit hati : 

Bila kita rasa macam menumpang je dalam bilik sendiri n bila orang main ambik barang kita macam harta mak bapak dieorang punya...

Sakit hati...Tapi simpan lagi nih...

Senang cerita ,benda2 macam ni kita tak boleh tegur n cakap...Mungkin akan jadi gaduh dan kita pulak yang akan dibenci dan dicop sebagai JAHAT...So,simpan jela sampai jadi kerak...

p/s:Maaf lah andai ada yang terasa...Ni blog saya,terpulang lah nak tulis apa...
Take it or leave it...

Diluah mati mak,ditelan mati bapak...Hari-hari makan hati... =.='

No comments:

Post a Comment