The Sun 2

Friday 7 December 2012

~Kenali Cinta ~

Assalammualaikum semua...Korang apa apa khabar ?? Sihat ?

Korang nak tahu x,cinta ni sweet sangat kalau korang semua pandai untuk menghargainya.
Dulu,saya pernah dikecewakan & mengecewakan.

Tapi bila wujudnya AWAK .. 
Saya betul-betul rasa dihargai,disayang ..
Alhamdulillah...Saya semakin bahagia bila ada nya "Mr. Hati" saya tuh...

Kita seharusnya bijak memilih pasangan,jangan tersilap pilih dengan hanya paras rupa seseorang,harta benda mahupun darjat nya...Semua tu tak penting !!! Asalkan seseorang itu boleh buat kita bahagia,boleh membimbing kita ke jalan yang benar,boleh jadi pelindung kita,ikhlas berkawan dengan kita,itu dah memadai..

Cinta bukan sekadar untuk suka-suka kalau boleh teruskan hingga ke jinjang pelamin,
setakat hanya untuk suka-suka lebih baik bercinta dengan monyet,
tak perlu la menyakiti hati & perasaan seseorang..

What you give,you get back...


Sekarang,saya rasa bahagia sangat tak terkata..
Kalau gaduh tu adat lah dalam alam percintaan ni kan,
tipu la kan kalau cakap tak pernah gaduh tapi selagi kita boleh elak,kita elakkanlah ye...

Dalam perhubungan sikap saling mengalah kena lah ade,
Sometime,4 me lebih baik kita pendam apa yang kita rasa untuk seketika daripada ianya akan memburukkan lagi keadaan...

Mengalah bukan berarti kita ini lemah,
Mengalah menunjukkan kekuasaan hati dan kelapangan dada,
Dari mengalah kita belajar...Tentang sebuah kesabaran dalam PERCINTAAN :)
 

No comments:

Post a Comment